Joan Gener Barbany
págs. 3-3
Identitat col·lectiva? El nosaltres antagonista
Richi Giménez
págs. 6-19
La identitat: govern i resistència en els límits intersubjectius de la modernitat neocolonial
Grecia Guzmán Martínez, Margot Pujal i Llombart
págs. 20-29
Des del bressol cap a la identitat líquida
Núria Riera Fusté, Alicia Mesas Parra
págs. 30-39
Cossos estranys per a una educació social decolonial
Assumpció Pié Balaguer, Jordi Planella
págs. 40-49
Entrevista a David Bueno i Torrens: "Les persones som emocionals i la raó és un accessori"
Esther Subias Vallecillo
págs. 50-61
Educació social a presó...i per què no?
Nuria Llopis Roca
págs. 62-73
Estimulant l'emprenedoria digital femenina entre les adolescents. Quan els ulls brillen d'emoció...: L'experiència del Technovation Challenge
María Parga Blanco, Anna Rubio Carbó
págs. 74-79
Entrevista a Peter Friese: "Els educadors socials han d'estar orgullosos de la seva professió; han de ser capaços de mostrar i amplificar el que fan"
págs. 80-89
En trànsit.: Basat en una història del Col·lectiu professional de protecció a la infància del CEESC
Martín Pardo
págs. 90-91
Històries que deixen empremta (digital):: el webdoc HEBE com a metodologia/eina de recerca sobre l'apoderament
págs. 92-97
Tensegritat en les relacions socials. Una mirada mosaic
Ferran Trinidad, Carme Trinidad Cascudo
págs. 98-103
L'acompanyament professional en el sensellarisme:: una feina artesanal
Estefanía Araguás Medina, Andrés Molina Pacheco
págs. 104-109
La ciutat i l'urbanisme com a eines educatives
Andrés Martínez de la Riva Díaz
págs. 110-117